måndag 6 september 2010

förvirrande

skriver otroligt sällan i min blogg längre för att jag helt ärligt aldrig har någonting att säga, förutom nu för nu sitter jag trots allt och skriver, fast det är inga viktiga saker egentligen. bara massa snicksnack om vad som har hänt den senaste tiden, jag har då alltså blivit farbror till en liten kille som heter rasmus och han kommer redan att bli hjärntvättas med bra musik och utsättas för bra filmer och mycket star wars.

sen har jag väl egentligen inte gjort så mycket mer, är förvirrad, tror jag kan vara kär men är det nog egentligen inte, allt är förvirrande som sagt, dåligt värre, orkar inte ha ett mellanting just nu, ska det vara sommar eller ska det vara höst? det här sliter som fan på mina känslor och what not!
nu har jag skrivit otroligt mycket personliga saker så glöm bort vad ni nyss läste annars kommer jag att nita er allihopa!

adjö kamrat.
mvh räven

1 kommentar: